Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Ειλικρίνια

Έχω πολύ καιρό να γράψω αλλά  ζωή και οι ρυθμοί της κάποιες φορές σε προλαβαίνουν!  
Σήμερα μιλούσαμε με την Μαριλένα για τη σημασία της αλήθειας.
Πόσο σημαντικό είναι να λέμε πάντα την αλήθεια και να μην κρυβόμαστε πίσω απο ψέμματα.Αφορμή ήταν ένα γεγονός στο σχολείο το οποίο τηα τάραξε και για πρώτη φορά η μικρή δεν μου ανέφερε τίποτα.Φυσικό ήταν να το μάθω μια που ακόμα είναι παιδικό και μπορώ να ενημερώνομαι συνέχεια για όλα.

Προσπάθησα να την κάνω να το πει αλλά το στοματάκι της ήταν σφραγισμένο!
Έτσι την ώρα του ύπνο αντι για κάποια απο τα συνηθισμένα παραμύθια,επινόησα την Αναστασία,ένα κοριτσάκι που πληγωνόταν στο σχολείο απο μια κατάσταση αλλά την κρατούσε κρυφή απο φόβο μην μαθευτεί.Αποτέλεσμα ήταν η μανούλα της να μην μπορέσει να κάνει την δουλειά της που είναι να προστατεύει τα παιδιά της.

Ζορίστηκε,την είδα οτι σκεφτόταν και μετά άρχισε τις ερωτήσεις!Πρέπει πάντα να λέμε την αλήθεια;Αν ξέρουμε οτι θα στεναχωρήσουμε κάποιον πάλι πρέπει να την πούμε;Αν δεν λέμε κάτι που έγινε είναι ψέματα ή μυστικό;Το καλύτερο όμως το κράτησε για το τέλος.

 "Μαμά εσυ πάντα μου τα λες όλα και το ξέρω,πρέπει να το κάνω και εγώ"

Κατάλαβα οτι όσους τρόπους και αν έψαχνα να την κάνω να μιλήσει,οτι τέχνασμα και αν έβρισκα τίποτα δεν θα την έκανε να μου πει αυτο που την ενοχλούσε αν δεν ήταν σίγουρη οτι κάνω το ίδιο και εγώ.

Κάθε μέρα η κόρη μου μου μαθαίνει και κάτι καινούριο,το σημαντικότερο απο όλα είναι πως με τα παιδιά οτι δώσεις αυτο θα πάρεις και δεν ντρέπομαι να πω οτι ένιωσα πολύ μεγάλη περηφάνια που  απο τα 5 της η σχέση μας εκτός των άλλων έχει γερές βάσεις γιατι στηρίζετε στην ειλικρίνια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου