Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Μαμά γιατί παντρεύονται δυο άντρες;

Προχθές η κόρη μου ήταν ανύσηχη.Με ρώτησε τουλάχιστον έξι φορές αν μπορεί να μου πεί κάτι και μετά έφευγε χωρίς να πει τίποτα.Στο τέλος ήρθε και με ύφος σοβαρό μου είπε:                                         
  "Έχω μια ιδέα που όλο είναι μέσα στο κεφάλι μου!Μαμά εσυ τι νομίζεις για τους άντρες που κοιμούνται μαζί και παντρεύονται.Δεν είναι περίεργο;"
Όπως και να περιγράψω οτι ένιωσα εκείνη την στιγμή θα είναι λίγο.Στα τέσσερα δεν περίμενα να συζητήσουμε για την ομοφυλοφιλία.
Ένα απο τα πράγματα που θέλω όσο τίποτα στον κόσμο είναι το παιδί μου να με εμπιστεύεται.Να ξέρει πως μπορεί να με ρωτήσει τα ΠΑΝΤΑ και οτι δεν θα της πω ποτέ ψέμματα.Πιστεύω οτι ακόμα και στην σχέση γονιού -παιδί η εμπιστοσύνη κερδίζετε και αυτο δεν πρόκειτε να γίνει αν εγω της δίνω απαντήσεις που δεν την καλύπτουν ή είναι ανακριβής και το καταλάβει.
Παρόλο που γούρλωσα ελαφρά τα μάτια γιατί μου ήρθε ξαφνικό, κατάφερα να μην δείξω ιδιαίτερη έκπληξη.Έτσι συνεχίζοντας την δουλειά μου την ρώτησα απο που είδε κάτι τέτοιο.
"Α έχει πολύ καιρό.Στην διαφήμιση στη τηλεόραση"
Εμείς την τηλεόραση την ανοίγουμε μόνο για να βάλουμε κάποιo dvd οπότε ο χρόνος που θα μείνει σε κάποιο κανάλι είναι ζήτημα λεπτών.Το "έχει πολύ καιρό" για την Μαριλένα είναι σχετικό,πολύ καιρός είναι και απο το πρωί μέχρι το απόγευμα ας πούμε!
Όταν το παιδί έχει δει κάτι και έχει μπει στην διαδικασία να προβληματιστεί με αυτό που είδε και έχει έρθει να σε ρωτήσει νομίζω οτι καλό είναι να βλέπω πρώτα το πως το έχει αντιληφθεί η ίδια.Γι αυτό και την ρώτησα τι είναι αυτό που θέλει να συζητήσουμε.Η απάντηση της ήταν πως ήθελε να μάθει αν κάτι τέτοιο είναι κακό και πως γίνετε να είναι παντρεμένοι δυο άντρες.
Με βαθιά ανάσα της εξήγησα πως κανονικά ένα ζευγάρι είναι όπως η μαμά και ο μπαμπάς.Ένας άντρας δηλαδή και μια γυναίκα.Αγαπάνε ο ένας τον άλλον και είναι μαζί.Αλλά κάποιες φορές ένας άντρας αγαπάει έναν άλλον άντρα ή μια γυναίκα μια άλλη γυναίκα, δεν είναι κακό ειναι διαφορετικό. Το σκέφτηκε λίγο και μου απάντησε πως αυτή όταν μεγαλώσει θα βρει άντρα!
Ξέρω οτι σιγά σιγά αρχίζει και διαμορφώνει την ταυτότητα του φύλλου της και αντιλαμβάνεται την διαφορά με το άλλο φύλλο (φαλλικό στάδιο κατα των Freud).Περίμενα τις ερωτήσεις για τις διαφορές που έχουμε με τα αγοράκια αλλά όχι κάτι τέτοιο.
Με τα ερεθίσματα που υπάρχουν γύρω της όμως καθημερινά λογικό δεν είναι να προβληματιστεί και γι αυτό κάποια στιγμή;Πώς μπορώ εγώ να μην της απαντήσω ειλικρινά;
Για ακόμα μια φορά εύχομαι να έπραξα σωστά!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου